44444
Array
(
    [0] => Array
        (
            [document_desc] => Cơ học đất là một ngành của cơ học ứng dụng chuyên nghiên cứu về đất. Cuốn sách Cơ học đất gồm 6 chương giới thiệu về: bản chất của đất và phân loại đất, xác định ứng xuất trong nền đất, biến dạng và độ lún của nền đất, cường độ và ổn định của nền đất, tính toán áp lực đất lên lưng tường chắn, các thí nghiệm đất hiện trường
            [document_filetype] => pdf
            [document_tag] => Cơ học đất, Tài liệu xây dựng, Trắc địa công trình, Phân loại đất, Bản chất của đất, Áp lực đất lên lưng tường chắn
            [document_id] => 226551
            [document_title] => Cơ học đất - NXB Xây Dựng
            [document_picturename] => cdxd2_1426914631.jpg
            [cate_id1] => 5106
            [cate_id2] => 0
            [member_username] => 1201480
            [document_uploaddate] => 2014-07-17 00:00:00
            [document_numpage] => 288
            [document_isvip] => 0
            [document_embed] => 
            [document_youtubeid] => 
            [document_picturepath] => http://thuvienso.hcmcc.edu.vn/images/libedu/document/thumbnail/2014/20140717/cdxd2/1201480/135x160/cdxd2_1426914631.jpg
        )

    [1] => Array
        (
            [document_desc] => For the first time here, ‘Excellence’ can be understood as a validated measureable methodology with a destination that can be understood as: ‘Becoming World Class’. This is a business improvement book for everyone. Whether you are a small business, large company, head of a division, run a department or are an individual employee who simply wants better results, this book is for you.
At it’s heart, this book presents the ten statistical predictors of customer satisfaction in any customer-supplier relationship. These revealing research findings are based on more than two million satisfaction data points from many industries just like yours. If you apply these core ‘values’ in your own business operations, you will have the formula for creating excellence, strengthening your brand, and becoming much more competitive. You will find that this fresh eye-opening outlook can affect every aspect of your business for the better, no matter how large or small.
Also included is a complete audit process where you will measure how you score in these ten values and I will show you how your current score correlates so that you can calculate your current customer return and recommend rate– perhaps your most important business metric. In this book, ‘Excellence’ is defined by your customers and scoring high enough on this forty question audit will show you where you need to improve to reach ‘World Class Status’ in the eyes of your customers.
Once you have established a baseline of satisfaction metrics from your own internal audit, I will lead you through improvement processes and tools that will help you compensate for your shortcomings and reinforce your strengths. You will find the improvement process to be a very strategic approach that can guide sales and marketing, capital expenditures, technology improvements employee development and much more. If you are looking at tough business decisions read this book first and you will have a completely new logic stream that will either support or refute the choices or directions in front of you today.
            [document_filetype] => pdf
            [document_tag] => World Class Leadership, Business broker, production management, philosophy of business, marketing management, stock market, strategic management, quản trị kinh doanh, thế giới lãnh đạo
            [document_id] => 102821
            [document_title] => The Path Of Excellence World Class Leadership
            [document_picturename] => cdxd2_1426915271.jpg
            [cate_id1] => 2430
            [cate_id2] => 0
            [member_username] => 160290
            [document_uploaddate] => 2012-10-30 10:52:14
            [document_numpage] => 81
            [document_isvip] => 0
            [document_embed] => 
            [document_youtubeid] => 
            [document_picturepath] => http://thuvienso.hcmcc.edu.vn/images/libedu/document/thumbnail/2012/20121030/cdxd2/160290/135x160/cdxd2_1426915271.jpg
        )

    [2] => Array
        (
            [document_desc] => Bài giảng Tổ chức thi công và các xí nghiệp phục vụ xây dựng đường ôtô có nội dung được biên soạn trong 6 chương khái quát các vấn đề cơ bản về: tổ chức thi công đường Ôtô, thiết kế tổ chức thi công đường ôtô, tổ chức vận chuyển công tác vận chuyển trong thi công đường ôtô, tổ chức công tác vật tư, các phương pháp tổ chức thi công đường ôtô.
            [document_filetype] => pdf
            [document_tag] => Bài giảng Tổ chức thi công, Tài liệu xây dựng, Thiết kế kiến trúc, Vật liệu xây dựng, Thi công đường ôtô, Tổ chức công tác vật tư
            [document_id] => 226548
            [document_title] => Bài giảng Tổ chức thi công và các xí nghiệp phục vụ xây dựng đường ôtô - Ths Chu Tiến Dũng
            [document_picturename] => cdxd2_1405579671.jpg
            [cate_id1] => 2417
            [cate_id2] => 0
            [member_username] => 1201480
            [document_uploaddate] => 2014-07-17 00:00:00
            [document_numpage] => 96
            [document_isvip] => 0
            [document_embed] => 
            [document_youtubeid] => 
            [document_picturepath] => http://thuvienso.hcmcc.edu.vn/images/libedu/document/thumbnail/2014/20140717/cdxd2/1201480/135x160/cdxd2_1405579671.jpg
        )

)
getDocumentFilter3 p_strSchoolCode=cdxd2